torsdag den 5. marts 2015

Udfordringsprojekt

Så har jeg fået købt materialer, så vi kan komme i gang med røgeovnen. Jeg har valgt at bygge den ud fra de riste og bageplader, jeg fik skaffet fra den lokale genbrugsstation, så en stor tak til dem:)
Det første vi er gået i gang med er siderne, samt slidserne til pladerne.
Mine elever er vilde med at være med til opgaven, og kommer med en masse gode ideer, til hvordan vi kan lave luftspjæld på en billig måde, så vi ikke skal investere i en dyr færdigkøbt.
Det bliver spændende at se hvordan den komme til at se ud.
Da jeg først skrev ansøgningen, blev jeg mødt med en skepsis om at den måske ikke ville holde så lang tid, da den er i træ, men er nu sikker på vi får fremstillet en super holdbar ovn.
Nedenfor følger lidt billeder af opstarten.




2 kommentarer:

  1. Spændende Bent! Jeg glæder mig til at se den og vildt at du har overskud til at tage dine elever med i projektet.

    SvarSlet
  2. Hej Allan.
    Det er også rigtig fedt at have eleverne med, de er alle fyldt med gode ideer, særligt luftindtaget er blevet super godt og billigt

    SvarSlet