tirsdag den 4. november 2014

Så er jeg i gang med dukkeopgaven.

Blandingsforholdet mellem vand og papir er godt nok en prøve.
Jeg ender med til sidst at tilsætte polyfilla, da det ikke vil hæfte ordentligt når jeg prøver at forme et hoved-

Nu venter jeg på at blandingen lige får "hvilet" lidt:)

Jeg har ingen ide om hvad jeg vil lave, men vælger at lave mig inspirere at fantasien undervejs i processen

Det første hoved jeg får fremstillet, synes jeg minder lidt om Mozart, men nu må vi se hvem det ender med at blive.

Jeg har lavet prototyper på hænder og fødder, er spændt på at se hvor meget jeg jeg kan modificere dem, når de er blevet tørre, for at fremhæve detaljer.


Syntes faktisk at det er ganske sjovt at arbejde med, så gik igang med et hoved mere, da jeg stadig havde noget blanding tilbage, begynder allerede at være mere detaljeorienteret her i andet forsøg, synes jeg selv:)

UHHH DET BLIVER GODT:)

1 kommentar:

  1. Ser rigtigt godt ud Bent. Fedt at se du havde mod på et hovede nr. 2.

    SvarSlet