mandag den 8. december 2014

påklædning af dukken

Så er selve fasen skudt i gang med at få skabt noget tøj til dukken. Studieindkaldet var et rigtig godt grobund sted at starte, da det her var muligt at udnytte hinandens kompetencer, indenfor dette uberørte felt.
Synes vi kom godt i gang, og begynder efterhånden at synes det er lidt mere spændende, end jeg synes i starten.
Her følger lidt billeder fra indkaldet, efterfølgende er jeg igang med at strikke et tørklæde til dukken med frynser i enderne. Bagefter vil jeg igang med at strikke et par varme sokker til den, det er jo ved at være koldt:)










Her nedenunder har jeg været lidt igang med at knytte et bælte til min dukke:)


Så har jeg fået strikket lidt til min dukke. Jeg fik endelig taget mig sammen og blev færdig med mit tørklæde, samt mine varme pusser, til den kolde tid:)
Så bliver der sat lidt frynser på det fine halstørklæde:)

2 kommentarer:

  1. Det ser virkeligt godt ud Bent! Jeg kom til at tænke på hvilke former for masker du har benyttet til at strikke med?

    SvarSlet
  2. Hej Søren:) jamen pusserne er ren ret, mens tørklædet er ret og vrang:)

    SvarSlet