søndag den 15. februar 2015

The beginning of the fat lady

Jeg er langsomt kommet i gang med mine lerprojekter. Jeg lagde hårdt ud med at prøve at forme en dame ud af alle 10 kg. ler, som jeg havde fået med hjem. Men da jeg skal dele leret med min studiemakker Allan, valgte jeg at slå hende sammen igen, havde bare brug for at prøve lidt forskelligt, jeg nåede dog at forevige hende inden hun forsvandt igen. Jeg kom frem til den konklusion, at hun nu i et eller andet omfang vil florere i samtlige skabninger, da de jo er lavet af hendes krop.
Nu er jeg så kommet i gang med en mindre udgave, af den første kvinde, og må sige jeg faktisk er fuldt ud tilfreds med resultatet, og hun står nu i vinduet og tørrer, klar til næste indkald.
En af de kommende dage, vil Allan min studiemakker og jeg mødes til en omgang fremstilling af kakler med motiver på, som også skal være klar til indkaldet, det skal nok blive rigtig godt.
Nedenfor følger lidt billeder af de processer jeg har været i gang med.








2 kommentarer:

  1. Pisse "fed" dame ;) Jeg er spændt på, hvad vi får strikket/"leret" sammen på fredag!
    /Allan

    SvarSlet
  2. Pisse "fed" dame ;) Jeg er spændt på, hvad vi får strikket/"leret" sammen på fredag!
    /Allan

    SvarSlet