lørdag den 21. februar 2015

Leropgave

Så har min Studiemakker og jeg været i værkstedet, og fået arbejdet lidt med fremstillingen af kakler. Vi havde aftalt at mødes i fredag i værkstedet og ladet os inspirere af hinanden og derved ikke stå alene med opgaven. Det at fremstille selve kaklen var ikke det store problem, men når vi så kom til hvad den skulle forestille, var det straks lidt værre. Der var nogen gange hvor de simpelthen måtte kasseres, da de ingen mening gav, men til sidst ramte jeg det, som jeg personligt forbinder med en meget original børnetegning, som var et hus, sol og et træ. Nu er jeg selvfølgelig spændt på at se den engsng i næste uge, og om jeg stadig er tilfreds med resultatet.
God weekend




1 kommentar:

  1. Vi fik prøvet kræfter med at finde frem til nogle figurer ;) Tak for godt samarbejde!

    SvarSlet