søndag den 4. januar 2015

Forberedelse til fremlæggelse, samt lidt 4'er opgave

Lige ved siden af min biotop ligger Sydals-øst vandforsynings brønd boringer, samt renseanlægget. Det er et yndet udflugtsmål, for mig og børnene når der skal leges og cykles.
Selve den ene tank er et stort rundt betonanlæg, som kan bruges til at øve på cykelkundskaber, samt balance.Hvis man cykler i den yderste kant, foregår det med forhindringer, grundet lågerne til tanken, hvilket også er rigtig gode at hoppe på, da der så fremkommer nogle enorme brag.
For de mindre børn cykler man længere inde på midten af tanken.
Lige ved kanten af tanken er der også et grønt el-skab, som der bliver klatret ivrigt på, og også fungerer som helle ved tagfat leg. Nedenfor følger lidt billeder af området.
Olivia og jeg har også været ude og gøre klar med ingredienser til føde, som skal bruges til min fremlæggelse den kommende fredag. Jeg ville gerne have billeddokumenteret, men føler lidt at spændingen forsvinder hvis jeg gør det.
God søndag ude i det danske land:)


Tilføj billedtekst





Ingen kommentarer:

Send en kommentar