søndag den 9. marts 2014

Så er vejret ved at være rigtig godt til at komme ud i naturen:)

Har de sidste par dage været forbi min biotop, for at se hvordan foråret er ved at komme frem. jeg har set flere dyr, både en fasan og andre småfugle. hvilken type det er har jeg ikke kunne nå at se, da de ret hurtig flyver væk:( Jeg fandt også en mus, dog var der ikke meget liv i den. Snegle og andet småt er også begyndt at vise sig, så tror på det nok skal blive meget spændende den næste måned. Det ene billede jeg har lagt op, er ikke det hvide lys for enden af tunnelen, som mange forbinder med døden, det er blot det rør som leder bækken under den den vej som jeg bor på:)
                                                               

vandledning under vejen                                

Min mus som ikke var så levende                                        

Men syntes den skulle med alligevel                                     

Krokus blomster kommer frem af jorden                               

Her på billedet er det en lille snegl der havde                          
fundet en solplet.

Det er svært at se, men der var en rimelig stor edderkop nede for, men da den ikke kan ses så godt, kalder jeg den Holger:)

Der er rigtig mange Efeu planter i min biotop          

Brombær buske er der også rigtig mange af i området, så det bliver en god sommer:)

                                                                                            

                                                                                            

                                                                                             

2 kommentarer:

  1. ej, det var da bare en mus i fandt, det var ikke DIN mus eller?

    SvarSlet
  2. Ha ha Hanna😉 jo det er min mus, jeg har bare lært den at spille død😜 nej det var en mus jeg fandt😃

    SvarSlet